کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    کارایی فوم عایق کاری پلی اتیلن در ایزولاسیون و عایق صدا : فوم پلی اتیلن یکی از متریال‌های است که می‌تواند مکمل پنل‌های آکوستیک محسوب شود. حباب‌های ریز هوا بین پلی اتیلن باعث شده این متریال عایق صوتی خوبی محسوب شود. فوم پلی اتیلن ماده ای با دوام، سبک و مقاوم است. این نوع فوم به دلیل خاصیت کنترل لرزش برای بسته بندی کالاهای شکننده به کار می رورد. این ماده مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و رطوبت دارد. این فوم دارای تحمل بار بالایی است و در بسیاری از کارخانه های تولیدی استفاده می شود، که هزینه بسته بندی کمتری پرداخت می شود، زیرادر حالی که می توانند از لایه های نازک ایم فوم در بسته بندی استفاده کنند و با این حال سلامت محصول حفظ شود همچنین به دلیل ویژگی های فیزیکی، شیمیایی و ساختاری این فوم علاوه بر کاربرد در تولید محصولات عایق صوتی در مواردی مثل بسته بندی مواد، عایق حرارتی ، لنتهای ماشین، تشک های ورزشی و … کاربرد دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    31 خرداد 1401 - 12:5
    بازدید : 155

    عایق بندی انواع بام سازه توسط عایق های پوششی ضد آب : عایق های رطوبتی پشت بام برای افزایش طول عمر سیستم های سقف طراحی شده اند. به همین دلیل استفاده از آن ها امری ضروری است. هنگامی که یک ماده ضد آب برای سقف انتخاب میکنید، باید فرایندهای حرارتی ساختمان را ارزیابی و انرژی لازم را نیز برآورده نمایید. برای انجام موفقیت آمیز عایق پشت بام، لازم است مواد آب بندی کننده را به بخشی جدایی ناپذیر از سقف تبدیل کنید و به خاطر داشته باشید که انتخاب یک آب بند قوی منجر به واترپروف کردن پشت بام تا سالیان طولانی می شود، در حالی که گزینه های ضعیف می توانند برای عملکرد سقف مضر باشند. برای جلوگیری از نشت آب و حفظ ویژگی های تنفسی آن، عملیات واترپروف کردن در لایه های بالایی انجام میشود. معمولا سیستم ضدآب ساختمان را با ایجاد تعداد زیادی مانع می سازند تا رطوبت به درون خانه نفوذ پیدا نکند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    30 خرداد 1401 - 9:31
    بازدید : 161

    بهترین مواد عایق بندی نمای کامپوزیت در گوهردشت کرج : با آب بندی نمای کامپوزیت می توان شرایط مطلوبی برای تعدیل دمای ساختمان را به وجود آورد. ساختمان ها نیاز به عایق بندی اصولی دارند. در واقع این عایق بندی از هدر رفت گرمای ساختمان یا ورود هوای سرد به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورد. در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد و ایستایی دمای داخل ساختمان به شکل مطلوب حفظ می گردد. برای آب بندی نماهای کامپوزیت از طناب راپل استفاده می شود. طناب های راپل کشش خوبی دارند و می توانند در هر ارتفاعی کارایی داشته باشند. عایق کاران شرکت ما برای پر کردن درزهای بین ورق های کامپوزیت از مواد نانو بهره مند می شوند. مواد عایق بندی شرکت با ضمانت نامه کتبی ۱۵ ساله برای مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 خرداد 1401 - 14:2
    بازدید : 139

    قیمت عایق های نانو مایع آب بندی استخر در کرج تهران : این عایق به صورت مایع می باشد که به خاطر رزین موجود در عایق رنگی نانو روی تمامی سطوح قابلیت اجرا دارد. عایق استخر نانو استاپ جایگزین مناسبی برای قیرگونی و ایزوگام است .روش اجرای بسیار ساده ای دارد. در آببندی استخر با رنگ استخر نانو استاپ شما میتوانید به وسیله قلمو،غلطک یا پیسوله عایق نانو را اجرا نمایید.عایق رطوبتی نانو بعد از خشک شدن به صورت یک لایه لاستیک درامده و خاصیت کشسان خواهد داشت. به این صورت که اگر ترک ریزی روی سطح زیر کار بوجود بیاید،عایق استخر نانو استاپ با ترک مویی بوجود آمده کش خواهد آمد. البته باید توجه داشت که ترک مذکور باید در حد ترک مویی باشد نه شکاف و ترک خوردگی عمیق

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 خرداد 1401 - 7:47
    بازدید : 219

    عملکرد پوشش های مهارکننده ضد خوردگی در سطوح مختلف : محیط زیست عامل اصلی پوسیدگی و خوردگی است و اقدامات حفاظتی نمی تواند روند زوال را متوقف کند یا خسارت ناشی از آن را معکوس کند ، اما می تواند به کاهش سرعت تخریب فلزات کمک کند. فعل و انفعالات بین فلز و محیطی که در آن قرار دارد مسئول واکنش‌های الکتروشیمیایی است که منجر به خوردگی می شود. برای جلوگیری از تخریب بیشتر و به طور کلی ظاهر شدن محصولات خوردگی ، باید یک ماده عایق بر روی سطح فلز ایجاد شود که به عنوان سد محافظ بین فلز و اتمسفر قرار می گیرد. پوشش های عایق مختلفی مانند اکسیدهای آندی ، پوشش های سرامیکی و غیر آلی به عنوان ضد خوردگی در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 خرداد 1401 - 8:14
    بازدید : 228

    آب بندی پشت بام موزاییکی با مواد نانو در سراسر کشور : عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای  عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار میگیرد.عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال شود  در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با نوع مصالح سطحی که عایق بر روی آن نصب می شود یک محصول  ویژه طراحی  شده است که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد و در سه نوع عایق رطوبتی بیرنگ،عایق سفید و عایق دو جزئی عرضه شده است که هر کدام  از این محصولات برای عایق بندی یک نوع از 3 نوع پشت بام رایج که نیاز به عایق بندی و یا رفع نشتی دارند مورد استفاده قرار می گردد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 خرداد 1401 - 11:50
    بازدید : 129

    انواع عایق پرایمر کوتینگ ضد آب در سراسر کشور : پرایمر اکریلیک مطابق با تکنولوژی روز اروپا بر پایه رزین اکریلیک ساخته شده و محلول در آب است. پرایمر اکریلیک به دلیل محلول بودن در آب اشتعال ناپذیر، کاملاً بهداشتی و غیر مضر برای انسان و محیط زیست است. این پوشش به عنوان پرایمر جهت افزایش چسبندگی رنگ های اکریلیک، کنیتکس، تکسچر، مینرال، رنگ عایق نما و عایق بام (عایق سفید) به سطح زیرکار کاربرد دارد. پرایمر اکریلیک درون منافذ سطح نفوذ کرده و به دلیل بسته شدن منافذ باعث کاهش مصرف رنگ در سطوح داخلی و خارجی ساختمان می گردد. لازم به ذکر است استفاده از پرایمر برای رنگ آمیزی دیوارهای داخلی ساختمان الزامی است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    سه شنبه 24 خرداد 1401 - 19:09
    بازدید : 340

    خرید انواع ایزوگام رطوبتی عایق کاری در سراسر کشور : همه ما با کاربردهای ایزوگام و تعریف این عایق رطوبتی به خوبی آشنا هستیم. این عایق برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه این عایق یکی از پرکاربردترین عایق‌هایی است که به عنوان آب بند مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهای بسیار متعددی نیز دارد. تقریباً می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای عایق بندی قسمت‌های مختلف ساختمان، ایزوگام است. این عایق رطوبتی که  از قیر با درصد خلوص بالا و الیاف تشکیل شده است، می‌تواند به خوبی جلوی نفوذ رطوبت به مصالح ساختمانی را بگیرد. این عایق در بخش‌های مختلفی از ساختمان کاربرد دارد. نحوه نصب آن نیز ممکن است در بخش‌های مختلف اندکی متفاوت باشد. اما بطورکلی، کار ایزوگام یک کار واحد برای جلوگیری از نفوذ نم‌ و رطوبت به داخل ساختمان است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    23 خرداد 1401 - 12:11
    بازدید : 249

    کاربرد چسب کاشی برای آب بندی استخر طرح سنگ : این پلیمرها باعث دوام و مقاومت این نوع چسب می‌شوند و از نفوذ آب جلوگیری می‌کنند؛ چسب کاشی از خاصیت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و این امر سبب شده تا برای محافظت و افزایش طول عمر انواع استخر مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از مزیت‌های روش استفاده از چسب کاشی این است که می‌توان آن را بر روی کاشی‌های قدیمی نیز قرار داد و مشکلی برای نصب ایجاد نخواهد کرد. چسب کاشی  موارد مصرف متعددی دارد و برای چسباندن انواع کاشی، سرامیک، موزاییک و سنگ‌های مصنوعی و طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ از مهم‌ترین موارد مصرف چسب کاشی می‌توان به آب ‌بندی استخر ها به وسیله این محصول اشاره کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    22 خرداد 1401 - 11:52
    بازدید : 408

    بهترین زمان خشک شدن عایق کف کولر آبی در کرج : بهترین زمان استفاده از عایق رطوبتی کف کولر، فصل تابستان است. این موضوع به این معنی است که وجود هوای گرم و باران کمتر باعث می شود تا این عایق کاری بهتر صورت گرفته و محکم تر شود و از آسیب جدی به کولر آبی جلوگیری خواهد شد. استفاده از عایق رطوبتی کف کولر یک روش قابل قبول به جای روش تعویض کف کولر آبی است. این عایق کولر آبی دارای نوع و ترکیبات متنوعی است. به عنوان مثال، یکی دیگر از انواع عایق ‌های کولر آبی، عایق نانو الاستیک هست. این عایق پلیمری بعد از استفاده روی سطوح، بی ‌رنگ و شفاف شده و جایگزین خوبی به جای نحوه تعویض کفی کولر آبی است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 خرداد 1401 - 9:2
    بازدید : 699

    خرید عایق پلیمری استخر کشاورزی با بهترین مواد حفاظتی : حفاظت از منابع آب و نگهداری و استفاده بهینه از این مایع حیاتی مخصوصا در حوزه کشاورزی بسیار مهم و قابل توجه است . بحران کم آبی می تواند خسارات جبران ناپذیری را به صنعت کشاورزی وارد نموده و باعث کاهش کیفیت و تولیدات کشاورزی و گلخانه ای گردد . آب بندی استخر کشاورزی به صورت اصولی میتواند این اتفاق را به صورت کامل مدیریت نموده و از هدر رفتن آب جلوگیری بعمل آورد . رفع نشتی استخر و آب بندی استخر کشاورزی در دراز مدت منافع بسیار زیادی برای کشاورزان محترم در پی خواهد داشت .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 خرداد 1401 - 10:34
    بازدید : 132

    عایق کولر ایزوفیکس پوشش مناسب کف کولرهای آبی : کف کولرهای آبی بدلیل مجاورت طولانی با آب و همچنین املاح گوناگون در آن به مرور زمان دچار پوسیدگی شده و بعد از مدتی کف کولر سوراخ می گردد. بعضی از مناطق در ایران بدلیل وجود ناخالصی های زیاد در آب این روند بسیار سریع تر صورت می گیرد. تعویض کف کولرهای آبی هم بسیار هزینه بردار بوده و هم زمان بر می باشد. این عایق با غلظت می باشد و بصورت سرد و با کاردک کوچک و یا قلم مو اجرا کنید. برای اجرای با کیفیت، خاک های کف کولر را برداشته و زنگارهای احتمالی را با فرچه سیمی تمیز نموده و حداقل در دو نوبت کف کولر را با عایق ایزوفیکس بپوشانید و ضخامت هر دست کمتر از نیم میل باشد. حتما پس از خشک شدن دست اول ، دست دوم را اجرا شود. زمان خشک شدن به شدت گرمای هوا و همچنین ضخامت پوشش وابسته می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 خرداد 1401 - 10:31
    بازدید : 249

    عایق کاری و آب بندی استخر توسط بهترین عایق استخری : عایق کاری و آب بندی استخر مهم‌ترین مرحله ساخت هر استخر است. زیرا عایق کاری استخر هم باعث جلوگیری از نشت آب استخر می‌شود و هم به حفظ گردش آب استخر کمک می کند. همچنین به دلیل جلوگیری از تبادل دما با محیط، نوعی عایق حرارتی برای استخر نیز محسوب می‌شود. بهترین عایق استخر دوام و قوام استخر را افزایش می دهد. بنابراین داشتن عایق با کیفیت برای استخر ضروری است، فرقی نمی کند که در چه ساختمان یا مکانی آن را می سازید. استخر از جمله مکان هایی است که هزینه ساخت و نگهداری بالایی دارد. به همین دلیل آگاهی شما برای استفاده از مواد مناسب حرف اول را می زند، موادی که کیفیت و قیمت مورد نظر شما را برای ساخت استخر آب مناسب برآورده کنند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    17 خرداد 1401 - 10:47
    بازدید : 173

    کاربرد فوم های الاستومری بعنوان عایق صوتی و حرارتی : عایق الاستومری از محصولاتی مربوط به عایق حرارتی و صوتی به حساب می آید. در واقع فوم عایق الاستومری با ساختار سلول بسته ی خود از انتقال حرارت و صوت بطور عمده جلوگیری کرده و دارای ضریب انتقال گرمایشی و صوتی زیاد پایینی می باشد. جهت بررسی و اعلام بها عایق الاستومری به موارد متعددی باید دقت نمود. میزان تخلخل و دانسیته فوم عایق الاستومری در تعیین کیفیت و قیمت عایق الاستومری نقش مستقیم و عمده ای دارد. به گونه ساختار فوم عایق الاستومری و میزان پایداری عایق الاستومری در برابر حریق و اخگر مستقیم، می توان به شاخصه اعلام قیمت عایق الاستومری در ابعاد مختلف دست یافت. بخش بندی های متفاوت در ساختار و عملکرد انواع عایق الاستومری و نیز نوع و ضخامت پوشش ها و کیفیت چسب هایی که برای چسباندن عایق الاستومری بر سطوح مختلف بکار می رود قیمت عایق الاستومری تعرفه بندی می گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 خرداد 1401 - 11:57
    بازدید : 163

    نمایندگی محصولات پرمصرف فوم پلی اتیلن کراس لینک در کرج : پلی اتیلن ­پر مصرف ترین خانوادۀ پلیمرها است. این پلیمر به دلیل مقاومت شیمیایی مطلوب، طول عمر بالا، انعطاف­‌پذیری خوب و قیمت مناسب در بسیاری از صنایع همچون لوله، کابل، الیاف، مخازن و غیره کاربرد دارد. ولی بزرگترین عیب این پلیمر، عدم سرویس دهی و کارایی در دماهایی بالاتر از ۶۰ درجه سانتی­گراد است. این مشکل، سرویس دهی پلی اتیلن در کاربردهایی همچون لوله­‌های آب گرم یا شرایط افزایش ناگهانی دما در لحظاتی مثل اضافه بار روی سیم­ ها را با مشکل روبرو می‌کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 خرداد 1401 - 10:23
    بازدید : 273

    فروش عایق رطوبتی آنی گیر مهار کننده فوری آب جاری : آنی گیر محلولی است که پس از اضافه شدن به سیمان باعث کاهش زمان گیرش آن به کمتر از یک دقیقه می گردد . از این محلول برای جلوگیری از نشت شدید آب در سازه های بتنی، منابع و مخازن، زیر زمینها و به طور کلی کلیه مواردی که نیاز به جلوگیری موقت و یا دائم نشت آب باشد استفاده می گردد. از دیگر مصارف این محلول به مواردی که نیاز به تحکیم و یا بهره برداری سریع از کار باشد می توان اشاره نمود در این صورت زمان گیرش بسیار کوتاه است و امکان استفاده سریع از کار را ممکن می سازد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 خرداد 1401 - 11:51
    بازدید : 156

    محافظت از بتن مدفون و نیمه مدفون توسط پوشش قیری : عایق امولسیونی قیری، گزینه ای مناسب برای محافظت از بتن های مدفون و نیمه مدفون در برابر نفوذ یون های مخرب خاک می باشد. عایق امولسیونی ، مایع غلیظی به صورت امولسیون بر پایه قیر و افزودنیهای اصلاح کننده است که میتوان آن را به صورت خالص یا رقیق شده با آب روی سطوح اعمال نمود . پس از اجرای عایق امولسیونی روی سطح بتنی پس از گذشت مدتی مشخص ، آب موجود در ساختار محصول ، تبخیر شده و یک لایه مقاوم و قابل انعطاف به جای می ماند که پس از خشک شدن دیگر قابلیت انحلال در آب را ندارد. عایق امولسیونی برای اجرا روی سطوح، آماده مصرف است و نیازی به اعمال حرارت قبل از اجرا ندارد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 خرداد 1401 - 10:23
    بازدید : 161

    آب بندی و عایق کاری استخر بتنی توسط عایق های رطوبتی : آب بندی و عایق کاری یک استخر بتنی ممکن است به لحاظ فنی مشکل نباشد ولی می تواند یکی از چالش برانگیزترین موانع سر راه باشد. شما برای آب بندی یک استخر بتنی باید در هنگام ساخت به فکر استفاده از مواد آب بندی باشید، پوشش های ضد آب و محصولات مانع ورود آب تمایل به پیوند بهتر با زیرلایه های بتنی دارند. چرا که در ترکیبات شیمیایی مشابه هستند و توسط عوامل پلیمری اتصال بهتری را برقرار می کنند. در هنگام ساخت استخر جدید نیازی به خشک شدن کامل بتن ها برای استفاده از مواد آب بندی استخر نیست و آن ها قابلیت تنفسی دارند و چند روز پس از بتن ریزی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و سرعت کار شما را افزایش دهند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 خرداد 1401 - 12:11
    بازدید : 206

    عایق رطوبتی روکش مایع آب بندی ساختمان در کرج تهران : عایق های مایع همچنان که دارای مزایای خاص خود می باشند، دارای معایبی نیز هستند. از مزایای عایق های مایع می توان به چسبندگی بالا به سطوح زیرین از قبیل بتن، ملات، آجر، کاشی و سطوح فلزی، کاربرد آسان، عدم تغییر رنگ، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر اشعه فرابنفش (UV)، پوشش یکپارچه و بدون درز، تنوع رنگ، مقاومت در دمای 40- تا 130+، دارای خاصیت ضد جلبک و خزه و قارچ، محافظ ساختمان ها در نقاط مرطوب، دارای خاصیت ضد سمی، غیر قابل اشتعال بودن و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.  از معایب عمده عایق های مایع هزینه بالای اجرای آن روی سطوح ناهموار می باشد. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    شنبه 7 خرداد 1401 - 23:30
    بازدید : 317

    قیمت آب بندی نمای سنگی ساختمان ها در کرج تهران : قیمت آب بندی نمای ساختمان تحت تاثیر پارامترهای مختلف قرار دارد. در واقع این قیمت با توجه به عناصر مختلف تخمین زده می‌شود. به عنوان مثال یکی از مهمترین پارامترها در تخمین قیمت آب بندی نمای ساختمان سطوحی است که آب بندی بر روی آن انجام می شود. برخی از سطوح نیاز به پروسه طولانی تری برای آب بندی دارند. این موارد می تواند قیمت آب بندی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. متراژ و مواردی که برای آب بندی حائز اهمیت است ، می ‌تواند در قیمت آب بندی تاثیر داشته باشد. مثلاً تعداد شکاف هایی که به کمک آب بندی پر می شود، بر قیمت نهایی آب بندی تاثیر مستقیم دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    4 خرداد 1401 - 9:37
    بازدید : 172

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2